2011-04-14
09:52:54

Sluta med Napp

Prinsen har börjat sluta med napp.
Två kvällar har han lagt sig utan napp och sovit hela nätter utan napp nu. Det går jättemycket bättre än jag hade sett framför mig, han säger att han vill ha nappen när han ska lägga sig i sängen men då pratar vi om att han ju är stor kille nu och inte behöver den längre och att vi ska ju ge nappparna till marsvinen på Rådsparken, för de behöver napparna mer än honom. Och så är det helt fine.
Han har dessutom sovit bättre och längre de här två nätterna än han har gjort på flera månader och jag hoppas det är de borttagna napparnas effekt. So far so good!


Den här bilden får jag fortfarande mycket kommentarer om, haha! www.klantigmorsa.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: