2012-12-23
19:58:13

Gustavs 12:e månad

Idag fyller du 1 år älskade unge! Ett helt år har du funnits hos oss och jag har fortfarande smärtsamma minnen från dagen du föddes men betydligt fler ljusa och glada minnen från alla dagar sen dess. Jag är så glad att du är min och jag kommer alltid älska dig högre än himlen!
 
Din 12:e måndag har du gårr från att bli en bebis till att bli en liten pojke. Du har ersatt krypandet med att gå, du pratar mer och mer och du förstår instruktioner. Det allra roligaste just nu är att klättra i trappan. Du går bort till trappan, väntar tills man kommer och ser att du är där och då klättrar du snabbt upp samtidigt som du tokskrattar ditt härliga skratt. Du älskar att busa men du kan även bli lika arg som du blir glad.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: