2010-09-22
19:28:07

Jag har ändrat åsikt om Adams dagis!

Jag är benägen att stryka det jag skrev tidigare om att vi inte är nöjda med dagis. Adam trivs SÅ BRA!
Han blir så glad när jag säger att vi ska gå dit och han skuttar in direkt för att leka. Och gissa om det värmer i mammahjärtat när vi kommer på morgonen och de andra barnen skriker "Adam kommer!" och klappar honom på kinden (de flesta är äldre, haha) och vill att han ska komma med och leka eller när man kommer och hämtar på eftermiddagen och man ser honom stå och kramas med en kompis eller leka tillsammans med någon annan. Eller när fröknarna öser beröm över vår fina PRINS och berättar att han är så bra på att leka, både själv och med kompisarna och att han är så omtyckt av alla.

Dagis is the shit!

Postat av: Mormor

Håller förstås med om att Adam är världens underbaraste pojke!! Han är ordentlig också, som när han "tillrättavisade" moster i helgen när hon ställt sina skor på golvet och bestämt ställde upp dem i skohyllan istället! Hoppas det fortsätter så...

2010-09-28 | 12:02:00
Postat av: Linda

Heeej!



Där ser man! :) Ska bli roligt med dagis starten! Hur går det för Adam på dagiset då? :)



Kram på er!

2010-10-05 | 13:56:49
URL: http://lindaedvinsson.blogg.se/
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&Viggo] - Vinn löshår&leksakståg

Ja det är viktitg att dom trivs :) Det säger egentligen allt om ett bra dagis.

2010-10-12 | 16:48:36
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: