2010-03-03
12:31:03

Världens finaste!

Ibland funderar jag på hur JAG kunde ha sån tur att få Adam. Världens finaste! Han är så söt och snäll och rolig och busig att jag bara vill pussa och krama på honom hela tiden. Han är så duktig som somnar själv på kvällarna utan stök och gnäll och sover oftast hela natten utan problem och han äter allt (det mesta) med god aptit. Och nu när han har börjat få sina 1-års-trots-utbrott och slänger sig på golvet och är jättearg så är han så charmig att man inte kan göra annat än att fnissa lite tyst åt honom och hans humör. Världens finaste! Min prins!



Här var vi på Hågelby och tittade på alla djuren.

Postat av: Mamma

Hej Louise! Det är minsann inte så konstigt att Adam är så underbar med en sådan mamma och dessutom en sådan fantastisk pappa och fästman! Du var själv ganska okomplicerat som liten (vill säga...), kram mamma

2010-03-03 | 12:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: