2010-03-05
09:14:04

Tänk vad lite sol gör med människor!

Man blir så glad och uppåt när solen lyser, jag vill nästan slänga mig ut på balkongen och sola, haha, liiite väl kallt än kanske men ändå! Förhoppningsvis ska vi ta en promenad med Karin och Valdemar i eftermiddag och blir det inte så så får vi gå en sväng för oss själva. För ut måste vi! Och vi måste egentligen träffa K&V också för vi har inte setts på så länge och jag har för den delen inte sett någon på jättelänge eftersom Adam är sjuk och jag vill inte vara en taskmört och smitta ner någon annans barn bara för att jag är sällskapsjuk. Så jag hoppas verkligen att det blir en promenix med sällis idag!


Jag längtar tills vi kan gå ut och plocka Tussilago!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: