2010-03-01
12:32:05

Anal-Cindy (Varning för äckligt inlägg!)

Vi har varit ute och gått i 35 minuter och 35 minuter kändes som en evighet i detta snö-slask-oväder. Usch!
Nu när vi kom hem ringde jag till Södra Djursjukhuset eftersom vi har varit lite oroliga för Cindy. Stundtals så luktar hon vedervärdigt (typ rutten fisk, mmmmums!) ur gumpen och jag har läst mig till att det kan lukta så när de tömmer analsäckarna. Tyckte dock inte att hon borde göra det flera gånger i veckan(?) men tydligen kan de göra det. Sköterskan trodde att hon kanske hade lite överproduktion för tillfället, att det är därför hon tömmer oftare men det var alltså absolut inget konstigt med det. Skönt att höra! Tyvärr tar det ju inte bort den vidriga lukten men man får väl vara glad att Gizmo tömmer när han bajsar (som de ska) så man slipper stanken från två hundar iaf.
Någon annan som har samma problem med sin hund?

Postat av: Matte-mor

Jag kände lukten när de var hos oss men sen föll det ur minnet. "Tömmer analsäckarna" - betyder det att hon inte får ut allt bajs?? Kram från en som älskar Cindy trots hennes dåliga lukt!

2010-03-01 | 16:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: