2010-02-11
12:10:30

SOL

Solen lyser, himlen är blå, vad det är skönt att leva då. Högt i topp går allas humör och det är det som susen gör! Jag börjar alltid tralla på den när solen lyser efter år av mörker, haha. Den sitter fast!

Satus i övrigt är att Cindy står och tigger Gulashsoppa som jag äter till lunch, Adam sover i vagnen på balkongen, vi var på ÖF på morgonen och Gizmo ligger och solar. Själv är jag sugen på att städa fram alla vårtextilier och ta bort adventsljusstaken som dröjer sig kvar i köket. Men det är så finstädat i förrådet att jag bara inte har velat stöka till där.
Men låt mig tänka... Sommar=Juni, Juli, Augusti Höst=September, Oktober, November Vinter=December, Januari, Februari VÅR=Mars, April, Maj. Så det är faktiskt dags för vår om 2,5 vecka.  Åh, vad jag längtar till all snö är borta! Det har varit mysigt med en ordentlig vinter men nu räcker det gott och väl.

Förresten, TACK för alla blogg-tips! Läste några igår och det var ett par som jag verkligen fastnade för.


Från vår Idre-semester i januari.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: