2010-02-13
20:19:42

Nu är det klippt.

Babylockarna åkte i golvet till slut. Hade inget att göra på eftermiddagskvisten så jag lät saxen gå loss i Prinsen hår. Kort men inte så kort som jag hade i tanken från början men jag tror det blev bra, får undersöka resultatet nogrannare imorgon. Kort runt öronen och bak i nacken och så kortade jag av lite runt om. Så nu kan han både ha sin vanliga snebena och lite busigt ruffs. Sötungen!



För 1 år sen fanns det inte så mycket hår att frisera på huvudet...

Postat av: Mormor

Kommer det bilder på den "snaggade" gossen?? Kramar

2010-02-15 | 16:09:53
Postat av: Linn

Du måste ju visa bild!!! Är supernyfiken på hur han blev!

2010-02-17 | 11:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: