2010-02-25
19:19:33

Hjärngympa

För länge sen hade Giz en aktiveringsboll som han brukade få sin lunch ur. Då blir det ju lixom mat och hjärngympa på samma gång = 2 flugor i en smäll = supermart. Nu har jag länge tänkt köpa varsin boll till Giz och Cin men det har inte blivit av förrän i tisdags. Då fick två bollar och RC Mini Beauty (eftersom deras vanliga mat har stooora bitar) följa med hem från djuraffären. Och de tycker det är jättekul! Till och med min underbara och söta (men lite blåsta) blondin fattade galoppen och drog runt med bollen i hela köket. Löp och köp alla hundägare!


Alla vi fyra (Giz, Cin, Jag och Adam) tyckte bäst om denna som egentligen är för katter men passar lika bra till yttepyttehundar.

Postat av: Anna

Suck jag vill ju också ha sånna, men jag hittar aldrig några :( Måste leta vidare! Tigger har iof en, men den har han tuggat sönder... Så slapp han springa efter den tyckte han haha

2010-02-25 | 20:50:56
URL: http://annabaltzer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: