2010-02-10
08:22:05

Ge mig MISÄR att läsa om!

Jag är så trött på alla (de flesta) av mina favoritbloggar, alla svävar runt på sina rosa moln och är så lyckliga och gravida, gulligullar med sina små skrattande bebisar, bygger hus, köper inredning och kläder, bakar, får blommor av sin man, planerar alla hjärtans fucking dag och gud vet allt?!
Jag är så trött på att läsa om det!

Någon som har tips på bloggar som skrivs av personer med dödliga sjukdomar, änglamammor eller frånskilda mammor/pappor som kämpar för att få dagen att gå ihop eller nån som skriver om något annat jobbigt och tragiskt och som inte är så rosaskimrande? Please tell me!


Coco som hade besök av Casper och såg och lärde. Dagen efter klättrade han upp i soffan helt själv...

Postat av: S

minneavtherese.blogg.se

therealcolombo.blogg.se

levaidag.blogg.se

konspiracy.blogg.se

blogg.aftonbladet.se/karlekskrank

anglabarn.blogg.se

ladyangel.blogg.se

2010-02-10 | 11:49:55
Postat av: Anonym

http://www.alltforforaldrar.se/vimmelmamman//

2010-02-10 | 12:20:06
Postat av: Diana - Gravid ♥

Har en tävling på bloggen som nog skulle passa dig! =) Kika gärna in! Kram kram

2010-02-10 | 18:52:49
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Moryn

enklalivet.blogg.se



hittade precis till den...

2010-02-10 | 21:21:08
URL: http://moryn.blogg.se/
Postat av: Mamma/Mormor

Maila [email protected], hon har en kolumn i Länstidningen varje vecka, är mamma till en liten dotter och väntar sitt andra barn vilken dag som helst. Hon har en härlig distans till mammalivet med trotsig dotter och barn i magen som aldrig vill komma ut och till sig själv och sin tillvaro. Fråga om hon också har en blogg, vet inte hur jag ska söka nämligen! För övrigt så "gjorde jag en Ola" idag på bussen! "Min" lille kille som snyftande "ville hem" för ett tag sedan, han var lika lessen i morse. Då gjorde jag några "Ola-grimaser" och log med hela ansiktet, då blev han jätteglad och skrattade högt! Kramar

2010-02-11 | 11:11:56
Postat av: JUVLIA

gagagaggaga alltså LOUISE!

2010-02-11 | 21:58:08
Postat av: Kim

Googla "Den starkaste stjärnas blogg"....en blogg jag älskar. Förbered dig på mycket mycket gråt när du läser om lilla söta ängeln Victor...

2010-02-11 | 23:15:22
Postat av: Elin {Mamma till Theo och ängeln Meja}

Inte för att jag kanske vill göra reklam för min egen blogg direkt, men jag skriver om livet som änglamamma till en liten flicka och livet som mamma till hennes lillebror :)

2010-02-13 | 11:12:11
URL: http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: