2010-02-18
12:34:26

1 år 1 månad 1 dag

Precis så gammal är Adam idag. Igår fick han sin 1-årsvaccin och blev (som vanligt) febrig och jättehängig. Min lilla pluttesnutt! Annars hade han iaf äntligen vuxit på sig lite: 80,5 cm lång, 11,2 kg tung och 50 cm runt huvudet.

Jag slås ofta av att han har blivit så stor. Även fast jag gärna kallar honom det så är han faktiskt ingen bebis länge, han är en liten pojke. Han kan så mycket och han förstår så mycket och språket och motoriken utvecklas för varje dag. Han vill hela tiden hitta på saker och nöjer sig (verkligen) inte med att göra "ingenting" en dag. Han vill bli road och blir han det inte så roar han sig själv med olika hyss och bus. Det är helt obegripligt hur kul det kan vara att gång på gång bada leksaker i hundarnas vattenskålar och slänga ut hundmaten i hela köket. Och hur det kan vara så roligt att tömma alla lådor som man kan komma åt; leksakslåda, hundarnas leksakslåda, kökslådor, byrålådor?!


Som man kan ana sig till på den här bilden blev han inte riktigt snaggad utan snarare mer friserad. Hoho, hur bra nu jag kan vara på sånt?! Men det var ändå en ungefär 7 cm som klipptes av runt om.

Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia - Live, Love & Laugh

Åh så stor han blivit:) Tiden bara flyger...

2010-02-18 | 13:30:29
URL: http://alisagonzalez.se
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&gravid]

Jag förundras dagligen över Milton. Vart tog bebisen vägen ? :P

2010-02-18 | 14:48:50
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Mormor

Jag ser hur han saknar sitt hår! Kramar

2010-02-18 | 18:45:45
Postat av: Linn

Vad "stor" han ser ut. super bra blev det <3

2010-02-19 | 20:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: