2009-09-21
16:29:18

Vilda Bebin

Adam är verkligen ett yrväder. Han kryper runt överallt, han ställer sig upp mot allt, han smakar på allt, han slår sig eller biter sig hela tiden, han skrattar åt allt, han vill aldrig sova bara röja... Ibland blir det lite väl mycket så då får man rymma hemifrån; hem till någon annan, till ÖF eller ut på promenad. När jag vill vara säker på var jag har honom när vi är hemma brukar jag sätta honom i gåstolen, haha, då sitter han iaf där han sitter även om han kan röra sig runt. 


Här har han fastnar uder sängen under ett av sina upptåg...

Postat av: Fru Evelina

hihi en riktig buse :-) härligt att han är så full av energi, även om jag kan tänka mig att ni föräldrar blir trötta emellanåt haha!



kram

2009-09-21 | 19:44:20
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Caroline

hehe sötnosen! Tur att jag kommer hem snart då så jag kan vara barnvakt ;)

2009-09-21 | 20:26:25
URL: http://sweetcaroline.webblogg.se/
Postat av: Marianne

Haha, har han ett sår i pannan efter ett av sina hyss?

2009-09-22 | 01:18:26
Postat av: Mormor

Det första jag tänker på är vilken lycklig barndom han har! Kramar

2009-09-22 | 09:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: