2009-09-15
10:13:10

Friends

I need my mama-friends!

Eftersom Adam blev sjuk (öroninflammation?) förra veckan och vi fick avboka flera dejter har vi inte träffat våra mamma- och bebispolare på jättelänge (1 hel lång vecka) så jag har lite abstinens.
Men idag blir det en repa på stan och lunch med Linda & Nellie, imorgon ska vi till Rådsparken med några från mammagruppen, på torsdag ska vi på tv-inspelning med Sofie & Denniz och på lördag kommer Linda, Petter & Nellie på middag. Förhoppningsvis, om Adam slutar snora, så ska vi (äntligen) hälsa på Petra, Micke & Axel i helgen också. Mys!

Vänner är så viktigt när man är mamma-ledig tycker jag, mycket viktigare än vanligt. Ju fler vänner med barn i hyffsat samma ålder desto bättre, för då blir dagarna mycket roligare och mer innehållsrika och man njuter mer av att vara hemma med sin skatt.
Postat av: Sofie

Jag kan inte annat än hålla med dig.

Man behöver sina vänner, absolut sina mamma-vänner. De vet vad man går igenom.

Plus att barnen får leka lite med.



Ska bli riktigt kul på torsdag.

Tänkte att jag ringer/messar dig imorgon så kan vi lägga upp planen.



Kram

2009-09-15 | 19:48:44
URL: http://sannigensrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: