2009-09-14
12:45:37

BVC-besök

I förmiddags var vi på BVC och Adam blev mätt och vägd. Han passade på att leka med Aurora också som var där för sin 1-års kontroll. De lekte så fint tillsammans, supersöta! Så kul att se när han leker med någon som är lite äldre, hur annorlunda leken blir.



Efter BVC åkte vi till MediaMarkt och köpte en trippeltång. Hoppas, hoppas, att den är så bra och att resultatet blir så fint som jag hoppas på.
Postat av: Anonym

Hej!

Jag har nu en tävling där du kan vinna ett valfritt kalaspaket till barnkalas.



http://millahoman.blogg.se/2009/september/utkast-nu-kor-3.html



Vad gärna med :)

Kram//M

2009-09-14 | 13:20:46
Postat av: Jenilita

Hej gumman!



Jag är en riktig slarver och har faktist ingen värmeskyddande produkt innan jag bara sätter tången direkt i håret. På lyko.se där jag köpte min finns produkter att lägga i håret som ska hjälpa lockarna att hålla med. Men hur varm är din tång? Jag har min på 200 g och håller minst 10 sek i varje episod medans jag jobbar mej neråt, sen sprayar jag bara med vanligt spray över.. Din tång kanske inte är lika varm då får man hålla mycket längre för att få fina vågor. Men obh nordica har ju bra produkter så prova igen! BAMSEKRAM

2009-09-14 | 15:57:26
URL: http://www.blonditamedfotboja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: