2009-10-18
17:37:23

Vi har hittat ut ur bilstols-djungeln!

Yes box, det har vi. Tror vi har provat Babylands alla bilstolar minst två gånger och vänt och vridit och fått hjälp av jätteduktig och engarerad personal likväl (som nästan all Babylands personal) skitkassa säljare som inte är serviceminded för 5 öre... Och efter att ha ratat de flesta pga att de tar för stor plats så återstod Britax High Way, så den får det bli. Hoppas vi och framförallt Adam blir nöjda.
Nu ska vi bara köpa den också, haha. Men vägrar köpa från Babyland i Kungens Kurva (om det finns andra alternativ) eftersom de har så jäkla kass och otrevlig personal.

Någon som har sett eller vet att det kommer bli ett erbjudande på Britax High Way i Stockholms-området eller i webbutik?

Postat av: Lilian

en sån har vi! :) vi köpte den på ett erbjudande för inte så jätte länge sen på babyproffsen som hade den för 1995kr en lörda. lär nog kunna komma igen.. jobbiga är att man vet ju inte när.

2009-10-18 | 17:47:25
URL: http://lillzan.blogspot.com
Postat av: Lilian

jo jag tycker den är bra.. så bra att man får dom inmonterade också.. slipper man göra det själv. :) ända är att jag är så dålig med olika knäppen.. känns som jag precis lärt mig att knäppa viras babyskydd smidigt och fort.. nu får man lära om.. även om knäppningen är rätt lika.. hehe :)

2009-10-18 | 18:29:52
URL: http://lillzan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: