2009-10-04
07:50:37

Skopunkten

Min stöveljakt i förrådet gav inget resultat, eller jag grävde fram två par men det var inget av de jag var ute efter... Visserligen har jag ett skåp kvar där inne som är fullt med grejer så de kan ju i bästa fall finnas där.
Men om inte så klickade jag in på Skopunktens hemsida och såg att mina utslitna favvo-stövlar från förra året finns i år med! Jipii! Kanske de får flytta hem till oss i år igen, kanske i brun färg för omväxlingen skull?!

Skopunkten är helt klart the shit, i alla fall för fattiglappar som mig, haha!


   

De längst till höger var också finigar tycker jag.

Postat av: diana ♥

Har ett par tävlingar som kanske kan passa dig? =) Kram

2009-10-05 | 20:11:57
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: