2009-10-26
16:13:49

Produktiv dag

Idag har jag haft en riktigt produktiv dag. Har städat, tvättat en maskin, vart hos Carro och gått långpromenad och 'frukt och te-fikat', ringt min gamla chef, skickat en jobb-ansökan, kokat nappar och packat ihop varor som jag har sålt på Chiforum och mailat vinnarna.
Nu återstår det "bara" att laga barnmat, kyckling- och köttförrådet behöver fyllas på, torka golven och bada Adam. Sen känner jag mig finito. Så, det är väl lika bra att sätta fart så man har det gjort...

Postat av: Bettan

Ja, det var verkligen en produktiv dag! Vad du är duktig:) Kram

2009-10-26 | 20:09:36
URL: http://elisabeth.ribbelov.eu/
Postat av: Mamma

Du är välkommen hem till oss och fortsätta om Du får abstinens när Ert hem är färdigstädat! Kram

2009-10-26 | 22:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: