2009-10-12
09:36:32

Ny vecka.

Måndag igen. Tycker dagarna och veckorna går så fort, september flög förbi och nu är det redan mitten av oktober. Jösses Amalia, snart kommer det vara snö ute och vi kommer fira Adams 1-årsdag...

Idag roar jag mig med att tvätta tvättberget som har byggts upp i vårt badrum, det lär nog bli en 8 maskiner så det tar väl sin lilla stund. Resten av veckan är fullbokad med ÖF, babyrytmik med mammagruppen, skjutsning av mamma från ögonoperation, dejt med Linda & Nellie och IKEA med Petra & Axel. Sen är det lördag och då blir Adam 9 månader och Petter ska hjälpa sin pappa att ta upp båten, sen är det söndag och sen är det måndag och ny vecka igen! Va?! Det går fort!

Jag måste ut på pyjamas-jakt också för hittills har Adam haft kortärmade bodys som pyjamaser men nu är det så kallt i sovrummet att han måste ha mer på sig. Det hade väl gått an om han hade sovit med täcke men det sparkar han av sig hela tiden och då blir det lite väl kallt.

Söta pyjamaser från H&M, Lindex och KappAhl.

Postat av: Therese [ Tescho ]

Svar: Ja, det är skittufft! :)



Så lite så. Det kommer upp senare idag. Det är egentligen en miss från min sida, för det ska alltid finnas en sådan knapp :P

2009-10-12 | 09:55:38
URL: http://tescho.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: