2009-10-14
14:48:43

Höstbus

Idag har jag & Adam varit hos Lisa & Tuva och Stina & Leon, Maria & Lydia var där också. Vi har haft supertrevligt! Hade lite babyrytmik och så fika vi och fika och prata och prata. Det är verkligen olika hur barn är, bl.a. som Leon och Tuva vaknar 6-9 ggr/natt(!) medan Adam och Lydia sover hela nätterna... Tänk vad lyxigt jag (och Petter) har det!

När vi väl tog oss därifrån så gick vi ut med puppsen och Adam somnade som en stock i vagnen. Så jag släppte lös monstrena och jösses vad de brallade! Haha, de busade som tokar en lång stund! Så roligt att se på och ännu roligare har de det. Jag vet inte hur många gånger jag har sagt det, men jag är så glad att vi köpte Cindy så Gizmo fick en lekkompis och vi fick något sött att titta på och mysa med. Love!

Nu ska jag iväg igen, mamma har opererat ögat så jag ska agera taxi och assistent.


Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia - Rösta på din favorit Hem & Inredningsblogg

hehe sötnosar då:D

2009-10-14 | 15:57:27
URL: http://alisagonzalez.se
Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia - Rösta på din favorit Hem & Inredningsblogg

Söndag låter jätte bra för oss!:) Någon gång runt kanske 13-14 tiden? Ja det spelar ingen större roll, ska kika med Mauri idag om han har några förslag så sms:ar jag dig senare under dagen? Är det okej?:)

Kramar!

2009-10-15 | 09:24:21
URL: http://alisagonzalez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: