2009-10-19
08:44:34

Hårt mot Hårt

Igår blev jag superinspirerad av Alisa som har ätit enligt GI i 2 veckor och redan märker jättemycket positiva effekter, hon berättade mycket om GI och jag fick låna ett jättebra kompendium. Petter var dock lite skeptisk (precis som Maruri) att skippa kolhydraterna så han bestämde att vi ska köra ViktVäktarna istället.
Så fr.o.m idag är vi ViktVäktarna, haha! Jag vill gå ner 25 kg men är nöjd med 20. Men eftersom det är långt dit får varje 5 kg vara ett mål i sig.

Nu är det hårt mot hårt som gäller! Go me...

Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia - 6:E NOVEMBER OFFICIELLA CHOKLADDAGEN!

Go you!:D Det kommer att gå jätte bra ska du se, har man viljan och rätt inställning så kommer det att gå kanon!:D

2009-10-19 | 09:06:47
URL: http://alisagonzalez.se
Postat av: julia

HEJA HEJA!!! jag hejar fan AS mycket nu Louise, nu måste jag skräpa mig också, går inte så bra när jag är hemma och är sjuk. Då har jag ingenting annat att göra än att springa mellan kylskåpet och Tv:n! haha dålig!



MEN KÖR NI FÖR FA-AN!

2009-10-19 | 19:58:52
URL: http://siiraap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: