2009-10-02
08:32:39

Förrådsstädning och höstpynt

Det är det jag ska roa mig med idag, bl.a. Det är kaos i vårt förråd och imorse när det var köldgrader när jag skulle ut med hundarna hittade jag inte mina UGG's i röran så jag måste städa upp lite så jag hittar alla stövlar, mössor och annat som hör hösten/vintern till.
Sen ska jag byta ut alla kuddar, plädar, lampskärmar och blommor till mer höstiga, som jag alltid gör också. Så blir det lite mer mys-stämning hemma.
Måste ta en sväng till Huddinge C också för att göra massa ärenden. Nästan tur i oturen att hundarnas tandskrapning blev ombokad...



Bordsdekorationer kan vi dock inte ha länge, framförallt inte granris!

Postat av: Veronica

Tack gumman för dina ord <3 Du om nån vet ju..

2009-10-02 | 10:11:34
URL: http://vaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: