2009-10-31
11:58:37

Det är helt otroligt hur vi kunde skapa någon så vacker!


Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia - 6:E NOVEMBER OFFICIELLA CHOKLADDAGEN!

Fotomodell bebisen!:D



Jaaa gumman det är verkligen DEN ULTIMATA skräckfilmen, jag har då aldrig varit med om något värre. Den är så bra gjord och ja finne rknappt ord, att JAG inte klarade av att se den, det händer ALDRIG!

2009-10-31 | 12:46:03
URL: http://alisagonzalez.se
Postat av: Crazyangel

Jo jag är nöjd med den. Vi köpte 90 och han har 86 nu men den är rätt stor. men vi har en annan overall i 92 och jag tyck inte att dom skiljer sig i storlekarna.



Jag tycker att den känns ganska tunn, men det beror nog på att det är bra material i den. Den är lixom inte som våra egna vinterjackor. Men man har ju oftast bra kläder på dom under så nog tror jag den klarar kylan allt.



Beställ hem den så får du känna å prova :)

2009-10-31 | 15:28:38
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Mamma/Mormor/Svärmor

Det är inte ett dugg konstigt med tanke på hur vackra både Du och Petter är!! Kramar

2009-11-01 | 11:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: