2009-11-22
15:36:35

Stl. 74

74 är en storlek som Adam har kunnat ha jättelänge och han använder fortfarande mest kläder i 74. Tyckte det var så tråkigt i början när han kunde ha storlekarna i några veckor och sen var de för små så det är mycket roligare nu när han kan ha samma kläder längre och tom slita dem lite, haha.
Men nu börjar det bli dags att börja köpa större kläder (eftersom han ändå är 77 cm lång) och jag tror faktiskt att jag kommer satsa på stl 86 istället för 80. Menar, det är ju bara att vika upp ärmar på bodysarna och benen på byxorna så får de längre livslängd...

Vilken storlek har ditt barn haft längst?



Här är han blott 5 månader och samma body använder han även idag.

Postat av: Lina

Haha Leon är bara 4 mån och han använder nästan bara 74, 68 funkar på vissa byxor och tröjor men på bodys är det nästan bara 74 som gäller, och jag tror inte han kommer kunna ha det så jätte länge till heller. Därimot 80 kommer han nog kunna ha ett tag skulle jag tro.

2009-11-22 | 23:02:37
URL: http://linaoleon.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: