2009-11-18
19:36:58

Sov gott!

Idag har jag börjat med en ny nattningsrutin för Prinsen. Idag fick han nämligen sin sjätte tand och jag har lite dåligt samvete för att jag (vi) är så dåliga med tandborstningen. 
Så från och med idag blir det: Välling i soffan (samma tid som förut 18.30-19.30 beroende på trötthetsgrad), in i badrummet och kissa på pottan, ny blöja, pyjamas och tandborstning. Sen vidare in i sovrummet och läsa en bok och sen sova gott i sängen hela natten lång.


Älskar den här bilden på min sovande prins!

Postat av: Lilian

så söt, så söt. :)

2009-11-18 | 20:41:01
URL: http://lillzan.blogspot.com
Postat av: Bettan

Åh, vad han är gullig:) Låter som att ni har bra rutiner:) Kram

2009-11-18 | 21:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: