2009-11-23
08:52:41

Barnprogram

Prinsen sitter bänkad framför Barnkanalen. Dock har han inte tid eller lust att sitta så långa stunder men ibland är det något som fångar hans intresse. Ofta TV4-vädret faktiskt, haha. Babblarna har han tokälskat sen har var pytteliten och så tycker han om 'Fåret Shaun' och 'Kalle i Sysselstad'.
Vad gillar era barn for barnprogram?

Postat av: Anna Karlsson

Måste bara säga att din blogg är jätte bra, läser den varje dag.

Min familj består av en kille på 6 veckor namn Edvin,och en tjej på 3.5 år namn Tuva en kille namn Kalle på 27 år och jag på 26 år.

KRAM KRAM, hälsa Adam!!

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3



PS: vart har ni hittat TV-bänken och Adams jens med stjärnor på rumpen??

2009-11-25 | 21:49:06
Postat av: *** Louise Caroline ***

Tack! <3

Har du nån blogg?



Tv-bänken har vi byggt ihop själva (för många år sen innan det var fullt av vita långa tv-bänkar i affärerna ;)) av överskåp, sidovägg och ben från IKEA. :)

Jeansen kommer från Gangstar och jag har köpt dem på Tiny Cool. :)



KRAM

2009-11-25 | 22:03:44
URL: http://louisecaroline.blogg.se/
Postat av: Anna Karlsson

Tuvär så har jag ingen :(Snällt av dig som skrev vart du har köpt jeansen, tänkte köpa de till lilla Edwin:D:D

Kram Kram, hälsa Adam(L)<3

2009-11-26 | 11:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: