2009-05-24
22:14:22

Sen sist...

Gud vad jag har blivit dålig på att uppdatera. Det känns nästan onödigt att göra det överhuvudtaget men å andra sidan är det kul att läsa i efterhand när man gjorde vad. Appråpå läsa i efterhand så har jag råkat radera hela min gamla blogg... Så jäkla klantigt! Fan vad arg jag blev på mig själv när jag insåg mitt misstag! *Buhu*

Men det stora sen sist är väl att det har funkat jättebra med kvällsgröt åt lillfisen. När vi blandar gröten med mango eller katrinplommon (som förövrigt verkligen sätter fart på magen!!) äter han med god aptit och sover även hela nätterna. Lyx! Så nu sover han från ca 21 till ca 7.

I onsdags var vi, alla mammorna i mammagruppen (och bebisarna förståss), och testade det enda(?) fiket som finns här i Tullinge och det var ett toppenfik! Jättegod morotskaka och latte, jättetrevlig miljö och jättesnäll personal. De bara skrattade när vi klampade in med 7 barnvagnar. Haha!
Jag är så glad att vi kommer så bra överens alla mammor, vi har verkligen jättekul ihop.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: