2009-05-13
22:21:00

Uppdatering

Imorgon kväll ska Petter och hans pappa lägga i deras nya båt så då är jag solo hela kvällen lång... Då tänkte jag passa på att uppdatera om allt som hänt sen sist; Adams dop, vårt lån av systemkamera (vilket har resulterat i sjukt mycket bilder) och Adams första smakportioner av mat bl.a.
Haha, bara för att jag skriver det här nu så lär jag inte hinna imorgon men jag måste beställa tack-kort till alla som kom på dopet så dopkort lär jag slänga in iaf.
Postat av: Caroline

wohoo looking forward till lite uppdatering! Fast lägg inte upp några fläskiga bilder på mej e du snäll;) Bara såna där jag ser smal och utvilad ut haha! kramis

2009-05-13 | 23:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: