2009-05-09
00:34:48

Nattsudd

Nu har vi fixat klart inför Adams dop imorgon. Eller det som går att göra i förväg iaf; först hade vi Adams gudmor Caroline här på middag och gud vad kul det var att träffa henne igen! Hon är helt underbar!  Det var första gången hon träffade Adam också men hon tog hand om honom som om hon aldrig gjort annat. Jättefina kläder och leksaker fick han av henne också. Tack sötis!

Efter middagen åkte jag och Caroline upp till Tullinge gård och plockade iordning och gjorde fint inför imorgon. Sen när jag hade skjutsat hem henne hjälpte jag Petter att förberede maten och jag gjorde en sås (Rhode Island) helt själv! Hejja mig!

Nu ska jag traska in i duschen och sen blir det knoppa och samla energi inför en tidig morgon och fullspäckad dag imorgon.
Natta natti!
Postat av: Marre

:D

2009-05-09 | 10:17:42
Postat av: Veronica

Men hallå louise.. när kommer det bilder från dopet?! :D

2009-05-13 | 20:23:32
URL: http://vaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: