2009-05-05
09:22:23

Full rulle

Adam har kommit in i en period där allt är intressantare än allt annat. Han vill titta på allt och upptäcker hela tiden nya saker som han aldrig har sett förrut eller som han nu ser i ett helt annat ljus. Han vill känna på allt och smaka på allt och vill gärna känna både med och på fötterna också. Han vill hela tiden ligga på rygg för att träna på att rulla runt till mage och när han har kommit till magläge snurrar han runt som en säl. Haha, man kan lugnt säga att det är full rulle här hemma!

Han har börjat tycka jättemycket om andra bebisar också. Vill gärna prata med och titta på dem och gärna sitta/ligga bredvid. Även hundarna är intressantare än någonsin förrut och man ser hur han studerar dem både när de vilar och när de leker och busar.

Så kul att han blir större men samtidigt vill jag ha honom liten länge till...


Lille söte skruttnutt!
Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]-

Åh han har blivit så stooooor!:D Jag tänkte kika med er när ni kanske hade lust att mötas för en promenix någon dag med vovvarna oxå!:) Vore super trevligt att få träffa lilla Adam oxå!:)

2009-05-05 | 10:17:30
URL: http://alisagonzalez.se
Postat av: Mormor

Mig har han kollrat bort för länge sen, han är ju så himla gullig! Det här kortet sitter nu uppe i mitt rum på jobbet så alla som kommer in får se hur fantastisk han är! Kramar

2009-05-05 | 13:12:23
Postat av: Caroline

Nämen nu får han ju sluta växa så snabbt, jag vill ju se en bebis när jag kommer och hälsar på i helgen;) ååh vad jag längtar!! :) kram

2009-05-05 | 15:01:06
Postat av: Veronica

Sötnosen Adam :) Tiden går hörru.. Snart är han 14 och ställer till storbråk hemma :P



2009-05-06 | 10:34:57
URL: http://vaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: