2009-05-17
22:21:44

Båtpremiär

Lillfisen fyller 4 månader idag. Vår stora lille kille!



Helgen har varit hyffsat lugn och skön. Idag har var vi bara varit hemma och slappat men igår var vi hos Järna-gänget och provåkte båten. Det var skoj men väldans kallt. Blir betydligt mysigare när det är sommar och sol och man kan åka ring eller bara sitta och sola utan att svettas, hihi.
Postat av: Mormor

FÖRLÅT älskade Adam för att jag glömde Din fyramånadersdag igår!! Men moster och jag hade stalltjänst hela dagen och vet Du vad!! Mormor vågade leda ut 15 (!!) hästar i hagen och tog in 4 eller 5 (!!). Så Du kan känna Dig stolt över Din jättemodiga mormor!! Puss o kram

2009-05-18 | 09:19:54
Postat av: Tess trött tokig morsa

Hej, visst drömmer vi alla om att få gifta oss med den vi älskar.

Jag hade den drömmen, som aldrig verkade uppfyllas.

Nu har jag startat bröllopsbloggen och hoppas på företag/privatpersoners hjälp om att få bli fru.



Idag har jag lagt upp videoklipp på en cool bröllopsdans/michael jackson thriller kika in lämna en kommentar.. följ mej på min resa för att bli FRU

2009-05-18 | 09:26:38
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/
Postat av: Anna

Gullet sa sot han ar!



Grattis!

2009-05-19 | 09:47:09
URL: http://poshpooches.blogg.se/
Postat av: Louise

Gud vilken liten sötnos:)

Fin blogg!

kramar mamma louise och esmeralda

2009-05-27 | 14:50:48
URL: http://borstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: