2009-05-07
09:42:33

Barnvakt

Igår hade vi barnvakt för första gången till lillhjärtat. Det var hans farmor och farfar som kom hit och passade honom (och hundarna) medan vi åkte och handlade till dopet.
Första kvarten hade han gråtit hysteriskt för att vi hade lämnat honom men sen hade han blivit sig själv igen. Skönt att det funkade bra och den första kvarten får vi se positivt på, att han faktiskt vill ha oss hos sig, hihi.

Nu är iaf allt inhandlat inför dopet, allt förrutom en dopbok... Har inte hittat en som jag är nöjd med någonstans och igår skulle jag och Cissi åka in till stan för att leta men eftersom vagnen inte kom så gick inte det... Så kommer den inte idag får jag ta bilen in till stan imorgon och ge mig ut på jakt. Skit-BRIO och skit-Babyland.
Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]-

Ja men absolut!:) Då planerar vi in till nätskommande helg!:) Så roligt det ska bli!

2009-05-07 | 09:48:47
URL: http://alisagonzalez.se
Postat av: Judit

Barnvagnar verkar bli ett problem allt mer och mer :( trist när det verkligen är en vardagliga använding på de!





Det är bra att vänja vid att bli bortlämnad. Gråt kan ju också vara lite ilska för att bli lämnad vilket brukar gå över fort. Men det kanske är i senare åldrar (1 - 1,5). Hoppas allt är bra med dig/er :)

2009-05-07 | 18:06:27
URL: http://elektron.blogg.se/
Postat av: Marie

Länge sedan jag kikade in och vad stor han blivit lillkillen! Roligt med alla små framsteg som sker i den åldern:)

2009-05-08 | 13:58:26
URL: http://lappurlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: