2009-03-22
19:55:27

Barkarby besvikelse

I lördags var vi i Barkarby och shoppade lite. Med betoning på lite. Vi var där i somras och konstaterade att det absolut inte var värt att åka dit igen eftersom vi blev väldigt besvikna på utbudet de hade i outleten. Nu åkte vi dock dit igen och blev lika besvikna igen, haha. Så nu är det spikat, ingen mer Barkarby Outlet för vår del. Men vi fick ändå med oss varsitt par vårskor hem och det var bra. För min del blev det ett par walking-skor som jag ska ha när jag går mina långpromenader med vagn och hundar. 
Vi passade på att ta en sväng på IKEA och Babyproffsen också och fick med oss lite därifrån. Så helt lönlös var inte resan iaf...
Idag har vi haft mamma och Siz på besök. De hade med sig presenter till Adam från min morbror och hans fru, tre böcker och en handdocka. Jättefina!

Veckan som kommer är fullspäckad; jag ska till amningsmottagningen, träffa Cecilia och Max, gå promenad med Cathrine och Casper, mamma-gruppen startar och så ska jag hälsa på på Petters jobb.

Hoppas ni alla får en trevlig vecka!


Mina favoritblondiner!
Postat av: Judit

Vad söt lillkillen har blivit :D och va brun han ser ut ;) haha!





Barkarby tycker jag inte heller är HELT FANTASTISKT utan det är rätt tomt på bra stuff kände jag sist jag var där med!

2009-03-23 | 07:39:37
URL: http://elektron.blogg.se/
Postat av: Caroline

Är det bara jag eller blir han sötare och sötare för varje bild du lägger upp? :)

2009-03-23 | 09:45:36
Postat av: Anna

Vilka undebara ogon han har!



Sa ni vara med och tavla?



http://blogg.poshpooches.se/#post59



Kram

2009-03-23 | 09:55:15
URL: http://blogg.poshpooches.se
Postat av: Caroline

tralala you made my day. Borde jobba lite men sitter och googlar presenter istället :D

2009-03-23 | 14:11:54
Postat av: Janni

Gud va söt han är lilla Adam! När får vi träffa honom? :)

2009-03-25 | 18:27:19
URL: http://innaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: