2009-03-24
14:55:40

Brukar du? Vem? Har du? Hur? Tror du?

Idag känner jag mig halvkrasslig... Vill inte bli sjuk så jag och småttingarna myser hela dagen idag. Nu har jag dock varit ute på promenad och medan Adam sover i vagnen gör jag den här flummiga listan så jag ska slippa göra annat.

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
Haha, ja tyvärr... *äckel peckel*
Titta på dig själv i spegeln: Inte lika mycket som förr men jo, absolut.
Gnälla: Nja, inte alltför ofta. (Hoppas jag!)
Skrika: Nästan aldrig.
Sova: Ja, på nätterna.
Ha ångest: Inte alltför ofta.
Skada dig själv med flit: Skulle aldrig klara smärtan!
Ta mediciner du inte borde ta: Nej.
Vilja dö: Ett till nej.
Drömma mardrömmar: Det händer.
Drömma sexdrömmar: Det hör inte till vanligheterna.
Ta droger: Verkligen inte! (Så länge man inte räknar alkohol som en drog, haha.)
Försöka vara annorlunda: Försöka och försöka, man är väl som man är?!
Klä dig i svart: Mycket ofta! Svart är så klassiskt, enkelt och fint.
Gå till kyrkan: Inte ofta.
Gå i skolan: Inte sen 1 drygt år tillbaka.
Röka: Nej, inte sen ungdomen... Haha!
Ha sex: Ja!
Ljuga: Lite vita lögner kan nog dras då och då.
Hata folk: Nej, inte direkt.
Lita på folk: Ja, det tror jag nog att jag brukar.

VEM:
Saknar du:
Pappa, farmor och ibland faktiskt Elle och Buffy (mina fd kaniner)...
Vill du döda: Ingen!
Rörde dig sist:
Adam rör mig nästan hela tiden och så Petter förståss.
Vill du slå: Ingen just nu, haha.
Kysste dig sist: Petter
Vill du kittla: Siz! Haha, kittlas är kul så länge man själv inte är offret.
Kramade du sist:
Förrutom Adam så mamma.
Vill du prata med: Nån som jag inte har pratat med på länge.
Skrek du på sist: Gizmo och Cindy.
Vill du vara som: Den perfekta människan, vem det nu är?!
Sårade dig sist: Hmmm... Minns faktiskt inte!
Vill du bli galet full med: Carro! (Alltid, haha!)
Gjorde dig riktigt glad senast: Hela min lilla familj, är så glad att jag har dem!
Fick du sms från senast: Cecilia
Ringde dig senast: Petter
Är vackrast på jorden: Jude Law!

HAR DU:
För många vänner:
Kan jag inte påstå nej.
Förföljelsemani:
Haha, nej!
Tvångstankar: Inte så starka att jag inte kan strunta i dem.
Någon annan psykisk sjukdom: Nope.
Någon fysisk sjukdom: Nope.
Någon skada: Nope igen.
Färgat håret: Tillräckligt många gånger under mina tonår så att det räcker livet ut...
Brutit några ben: Inte.
Några piercings: Öronen och en gammal igenvuxen i naveln.
Egen dator: Ja, en skitdator som borde bytas ut.
Bra självförtroende: Jo, det är nog ganska så bra.
Kysst någon: Många gånger!
Haft sex: Det med.
Köpt kondomer: Haha, tror faktiskt inte det?!
Tagit nakenbilder: Haha, yes! Länge sen nu dock...
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja!
Bjudit ut någon: Ja, men det var länge sen.
Varit kär: Jag är kär!
Dumpat någon: Off course!
Stulit någonting: Jo, vars. Inte var jag någon ängel back in the days inte...
Lämnat landet: För semester.
Tuttat eld på nått: Ja, eller bara papper och löv och sånt inte ett hus eller så.
Gjort något olagligt: Finns det någon som inte har gjort det?!


HUR:

Går du:
Ehhh... Jag går?!
Svarar du i telefonen: Louise
Fördriver du tiden: Med Adam, med Petter, med hundarna, med kompisar, med städning, hemma, framför datorn, med resten av familjen.
Mycket pengar har du: Alldeles för lite.
Tjänar du pengar: Nej, eller räknas föräldrapenningen som lön?!
Ofta diskar du: Diskmaskinen diskar åt mig.
Ofta städar du: Varje dag.
Många stör du dig på: Orkar inte lägga så stor energi vid att störa mig på andra så inte alls många.
Ofta träffar du din familj: Varje dag! Mamma och Siz ungefär varannan vecka och Petters föräldrar och syskon lika ofta.

TROR DU:

Att du kommer bli något: Inte något stort och betydelsefullt, tror jag inte.
På gud: Faktiskt!
På rymdvarelser: Haha, nej.
Att folk tycker om dig: Ja, tror att jag är lätt att tycka om.
På ett liv efter detta: Gud ja! Det måste finnas ett liv efter detta!
Att fiskar kan tänka: Tveksamt...
Att du kommer leva länge: Nej, det tror jag inte.

Postat av: Caroline

Vilket bra tidsfördriv! För mig i alla fall som får nåt att göra på jobbet;) krya på dej :)

2009-03-25 | 09:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: