2009-03-23
18:38:06

My diet

Yes, skulle gå ner 1 kg förra veckan... Dock svullade jag hela helgen så det som jag hade lyckats gå ner innan helgen gick jag till stor del upp igen. Trodde jag! Men minus 1,1 kg visade vågen! Tänk vad jag säkert hade gått ner om jag hade hållt mig ifrån alla snickers vi köpte på Rusta och allt fika jag tryckte i mig, haha.

Nu är det ny vecka och nya tag igen. 1 kg ska bort även denna. Tack snälla för era bra tips om hur man ska hålla motivationen uppe. (Borde nog läsa dem nogrannare dock, haha.) Ska nog ta och fota mig i underkläder i veckan... Hua, hemska tanke!

Postat av: Anonym

Hej gumman.

absolut jag finns hemma...

Kankse har du tdd att följa med till tumba i veckan? på onsdag eller så?

ring mig imorgon eller något kan vi bestämma=)



kramis

2009-03-23 | 19:29:23
Postat av: Des

va duktig du är!!!

2009-03-23 | 19:57:15
URL: http://desiii.blogg.se/
Postat av: Mamma

Så där ser Du VERKLIGEN INTE UT!! Tänk på att Du fött barn för bara två månader sen!! Men visst är det bra att tänka "usch va' äckligt!!" när man ser godis eller kakor eller så. IBLAND kan det fungera även för mig som dagligen går förbi Pressbyrån på Centralen och är jättetrött och absolut behöver något stärkande. Den eventuellt dåliga karaktären vad gäller godis har Du med andra ord ärvt!! Kramar

2009-03-24 | 09:13:19
Postat av: Emma

Va duktig du är Louise!! Jag hejar på dig heja heja :) Stor KRAM //Emma

2009-03-24 | 17:57:45
Postat av: Mickaela

Vad kör du för diet?

Lycka till iaf :)

2009-03-25 | 18:35:43
URL: http://mickau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: