2009-03-18
15:13:57

Min stora kille



Idag var jag på återbesök på MVC och allt såg bra ut. Skönt att veta! Dock har jag fått nåt vajsing i ena tutten för det gör superont att amma (sen en dryg vecka tillbaka)... Varken min barnmorska eller BVC-sköterska visste dock var det kunde vara så jag ringde BB Support och fick en tid hos Amningshjälpen på måndag. De trodde att det kunde vata någon slags infektion. Ja, jag får se på måndag. Känns långt dit bara... *suck*

Postat av: Caroline

Nämen vad jobbigt:( Hoppas det blir bättre snart! kram

2009-03-18 | 16:00:14
Postat av: Mamma

Tills Du vet vad det är ska Du nog hålla brösten varma, fetvadd är äckligt men värmande (finns nog på apoteket) - ifall det är någon form av mjölkstockning. Kramar

2009-03-18 | 16:48:10
Postat av: Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton]

Konstigt att dom inte tar det mer seriöst! Blir det inte bättre om du duschar varmt på bröstet?

2009-03-18 | 17:38:12
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Judit

Det känns lånt och ÄR lite långt tycker jag eftersom du ammar ändå varje dag.. det borde få gå lite snabbare!





Klockren bild på Adam.. och kul att se "ett diagram" :D

2009-03-18 | 19:33:25
URL: http://elektron.blogg.se/
Postat av: Veronica

Ajaj, hoppade de löser sig.. Låter läskigt tycker jag. :/

Vi ses imorgon :) Och jag hoppas verkligen ryktet om att solen ska vara kvar i fem dagar frammåt stämmer!

2009-03-18 | 21:55:46
URL: http://vaf.blogg.se/
Postat av: Kim

Hej gumman,



Jag hade oxå så jag fick feber o frossa och det ena bröstet ömmade som sjutton. Tipsen jag har är håll det varmt, duscha el värmekudde och amma det bröstet mycket värken släppte så fort hon sög ett tag:-) Om det nu är mjölkstockning du har men det låter nästan så...



Krya på dig!



Kram

2009-03-18 | 22:14:40
Postat av: Louise

hej gumms

hu rhar du det ?

vi får ses snart igen och ta en längre promenad=)

har du fått ebsvär emd amningen=( vad jobbigt..hoppas det löser sig.

hör gärna av dig någon dag när du har tid.

sto kram

2009-03-21 | 00:13:52
URL: http://nogg.se/louisefelicia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: