2009-03-22
16:47:32

In med våren!

I torsdags och fredags roade jag mig med att rensa ut alla hösttextilier och ta in alla vårtextilier istället. Brukar alltid byta ut kuddar plädar, handdukar, lampskärmar, lakan, dukar, löpare och sånt på våren och hösten. På hösten vill jag ha mörka och mysiga färger men såhär på våren vill jag ha det ljust och luftigt.
Så härligt! Nu är hela lägenheten redo för våren. (Eller ja, fönstrena skulle behövas putsas, haha!)



Passade på att göra om vår myshörna till en bebishörna också.


Före & Efter

Nu vill jag bara att solen ska skina så att det kan bli vårigt ute också.

Postat av: Judit

Er myshörna som är long gone såg ju jätte mysig ut men jobbigt att sätta sig på golvet :p haha!





Men snyggt snyggt med ljusa färger. Jag behöver göra samma sak! :)

2009-03-22 | 17:36:50
URL: http://elektron.blogg.se/
Postat av: Janni

Snygga kuddar i myshörnan!!

2009-03-25 | 18:28:30
URL: http://innaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: