2009-03-02
18:17:13

i love eco

I min gamla blogg skrev jag ett inlägg om att jag tycker att det är viktigt att köpa och äta ekologisk mat. Det tycker jag fortfarande, framförallt för att det är betydligt bättre mat.

Idag när jag var och storhandlade på ICA Maxi i Alby hade de 10% prova-på-rabatt på hela deras i  eco sortiment. Det om något är väl en anledning till att handla ekologiskt.

Tycker du att det är viktigt att handla och äta ekologiskt eller skiter du fullständigt i hälsan och miljön och bryr dig bara om plånboken? Hehe!

I förmiddags var jag och Adam på BVC och han har växt till 58,5 cm, är 5330 gram tung och har ett huvudomfång på 40 cm. Dags att byta blöjstorlek (och snart klädstorlek) igen! Öppna förskolan ställde jag och Cathrine dock in eftersom både Adam och Casper var grin-Olles idag...
Postat av: Judit

Men ekologiskt är så mycket dyrare.. och mjölken står sig kortare så det är stor nackdel med det också speciellt vi som storhandlar.. ;)





Ja men laga laga laga det är lätt och laga :D

2009-03-02 | 18:24:22
URL: http://elektron.blogg.se/
Postat av: Louise - [ Mamma till Eddie ]

jag tycker det är viktigt att äta/köpa ekologiskt faktiskt. gör det med vissa grejjer bara, men inte allt ^^ plånboken tål faktiskt inte de just nu :)

2009-03-02 | 19:24:12
URL: http://louisekumlin.blogg.se/
Postat av: Louise - [ Mamma till Eddie ]

sv: jaa, visst är den :D vet inte, men de är Acta graco ja! :D hehe ja, jag säger det med ;)

2009-03-02 | 19:53:13
URL: http://louisekumlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: