2009-03-09
10:19:45

En ny vecka

Igår var vi hos mamma och Siz och åt lunch och gick en promenad. Hälsade på i Wiwis (Siz häst) nya stall också. Samma stall där jag hade mina hästar när jag red förrut. Trevligt att komma tillbaka dit! Adam tittade storögt på hästarna, undrade nog vad det var för stora hundar, haha!


Fina Wiwi!

Idag ska jag (och Adam) åka och storhandla. Börjar nästan bli en "tradition" att göra det på måndagar men det är så skönt att ha handlandet gjort och slippa gå till affären på resten av veckan sen.
Imorgon ska vi till läkaren för att Adam ska göra sin 2-månaderskontroll, onsdag ska vi till Emma för att ta igen de senaste åren, äta lunch och låta hundarna busa lite. Torsdag sen ska jag på återbesök till min barnmorska och så blir det nog en kvällspromenad med Veronica. Ska klämma in en promenad med Cathrine och Casper någon dag också.

Ha en trevlig vecka!
Postat av: m

kosta 110 spänn

2009-03-09 | 10:53:34
Postat av: Veronica

På torsdag slutar jag klockan 3 så vi kör på det :) Då kan vi gå den tidigare tiden och vara hemma innan 18. Blir det bra? =)

2009-03-09 | 18:14:32
URL: http://vaf.blogg.se/
Postat av: Judit

ÄLSKAR att storhandla - ni pratade om mat va? :D underbart!

2009-03-09 | 18:22:25
URL: http://elektron.blogg.se/
Postat av: Caroline

Gärtuna? Hur e det med lilla Wiwi då? :)

2009-03-09 | 20:22:58
Postat av: Veronica

aa men det är lugnt.. Då hinner jag sola innan och äta lite och så. De tar ju sin lilla tid =) Vi kan ju säga typ mellan 16-17.. Grabbarna får sin mat runt den tiden också.. Men vi hörs om det lite närmre på torsdag =)

2009-03-09 | 20:52:31
URL: http://vaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: