2009-03-27
11:04:07

Babyboom

Vilken babyboom det är/kommer bli i år! Flera av våra kompisar har fått/ska få barn, så himla kul!
Först ut var jag, Petter och Adam, sen fick Linda och Petter sin Nellie, nu till våren kommer Sofia och Tobbes tvillingar och sen i september får Linda och Tobbe sin bebis. Sen om man räknar med Kim och Jockes Tilde som kom i december och Cathrine och Fredriks Casper som kom i november så blir vi ännu fler.
*Wiii* vad bebisar!


Bild från alltombarn.se

I eftermiddag ska jag ta med mig min bebis och chippisarna och bege mig till Petters jobb. Vi tänkte hälsa på och låta alla tre småttingarna charma P's kollegor, haha!
Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]-

Åh vilken babyboom:D Wow hehe!:D

2009-03-27 | 11:13:13
URL: http://alisagonzalez.se
Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]-

Hehe du MÅSTE se den:D:D:D

jag rekommenderar filmen starkt och berätta sen vad du tyckte om filmen:)

2009-03-27 | 12:30:20
URL: http://alisagonzalez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: