2009-03-17
21:17:47

2 månader

Idag bli Adam 2 månader!

Tack snälla mormor för det fina vykortet!


Idag har vi varit hos Kim, Tilde och Wiggo och haft det supermysigt. Först gick vi en långpromenad på 1,5 timmer och så köpte vi sallad till lunch och sen lekte Adam och Tilde i babygymmet tillsammans. De höll fast i varandras armar och var så snuttiga. Sötisarna! Så fikade jag och Kim och pratade av oss. En jättetrevlig dag, som alltid med det gänget!
Postat av: Des

Jag tycker du lägger upp väldigt dåligt med bilder på din lilla plutt.... Jag sitter faktist i barcelona har liiiiiiiiiiiite svårt att komma över o se han växa lixom hahaha

2009-03-18 | 08:16:02
URL: http://desiii.blogg.se/
Postat av: Lotta

Grattis :)

2009-03-18 | 08:37:12
URL: http://gyllensteen.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jag håller med! Mer bilder tack. Och grattis Adam på tvåmånadersdagen. I efterskott :)

2009-03-18 | 14:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: