2009-06-10
10:57:59

Nästa vaccinering

Igår var det sista mammagruppen innan sommaren och efter det fick Adam sin 5-månaders vaccinering. Det gick bra, han var inte lika otröstlig som förra gången men precis som förra gången fick han istället feber. Just nu är han pigg (efter Alvedon) men han sov hela natten utan uppbrott (21-6.30) och sen efter amning fortsatte han sova till 10 så han är väldigt låg. Min lille plutt-snutt.
Idag får det bli mys för hela slanten så får vi hoppas att han har kryat på sig tills imorgon.


Postat av: Caroline

nämen lilla gubben då:( ge honom en puss från mej! När ska ni komma o hälsa på då? :)

2009-06-10 | 16:12:55
Postat av: Mamma/Mormor

Det går någon artikelserie i DN just nu om mammor och döttrar och när döttrarna får barn och då kan jag bara konstatera att Du Louise är en extremt mycket bättre mamma än vad jag var!! Jag känner mig jättetrygg i att Du tar så väl hand om Adam, bättre mamma kan han definitivt inte få - och för den delen inte bättre pappa heller!! Kramar Mamma

2009-06-10 | 18:51:09
Postat av: des

Usch va tiden går snabbt!!! va stor han bliiir haha jag som ville se han som liten plutt!

Hur är allt annars? dina uppdateringar suger! :p

2009-06-12 | 17:56:27
URL: http://desiii.blogg.se/
Postat av: Caroline

nämen stumpan nu har det gått 3 dagar, somliga här i andra sidan europa behöver uppdateringar! helst med bilder ;) puss puss

2009-06-13 | 23:19:12
Postat av: Fru Evelina

tack snälla du för din kommentar! vad bra med tips om omlottbodys också =)



måste säga att er son är supersöt! stort grattis till att ha fått en fin son!



och bilden i headern är underbar, har du tagit den??



kram!

2009-06-14 | 13:04:43
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]-

Mauri tackar:)

2009-06-17 | 08:15:21
URL: http://alisagonzalez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: