2009-01-07
11:15:46

Vinterland!

Vilken underbar vinterdag det är idag! Snön som föll igår ligger kvar, solen skiner och thermometern visar -7 grader.



Ska städa upp här hemma och sen ta med hundarna ut på en långpromenad. Ska bli så skönt! Jag blir galen om jag inte får komma ut en stund varje dag (lite dagis-skadad kanske, haha), jag får huvudvärk och blir allmänt sur och grinig=inte kul.
Funderar på om jag ska gå en runda till Tullinge Strand, det var länge sen...
Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]-

Men visst är det underbart med snöön:D Gizmo vart helt galen när han kom ut igår kväll i snön, skuttade som en tok och pep av lycka:D

2009-01-07 | 11:34:12
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/
Postat av: Veronica

Idag är det underbart väder. Ett perfekt väder om jag får säga det själv. Hundarna blir helt lyriska ! :D Gå igång magen lite kanske? :) Jag ska säga dig att jag snart inte kan hålla mig längre, jag vill se eran son!! :D

2009-01-07 | 12:53:28
URL: http://vaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: