2009-01-03
22:55:38

Victoria's Secret Fashion Show 2008

Glömde helt bort att det var VS Fashion Show i torsdags så vi tittade på den nu istället. I  VS!

Inte nog med att man skulle vilja ha alla underkläderna (och gärna alla accesoarer till) man skulle inte tacka nej till modellernas kroppar heller! Blir målet till Beach 2009, haha!

60

Har faktiskt inte några kläder därifrån än. Tänkte beställa en bikini till i sommras men sen kändes det onödigt att beställa en bikini när jag ändå är gravid. Men beställer nog en till den här sommaren! Knäppt annars eftersom kläderna är hur lätta som helst att beställa medan parfymer och lotions är mycket svårare och sånna har jag flera stycken. Det är ju inte dyrare än andra märkeskläder heller så. Så får det bli!

Postat av: Lilian

smakar typ som grönt te typ..

ingen jätte tedrickare.. men det går ner.

om man vill kan man tydligen blanda det med honung eller om man vill hjälpa det lite till på traven med nejlika och/eller kanelstänger..

dock tyckte jag mig läsa att man skulle undvika mjölk i.. vet dock inte varför. :)

2009-01-03 | 23:22:48
URL: http://lillzan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: