2009-01-28
18:17:54

Jättemysig dag!

Idag har vi haft en jättemysig dag. Vi gick inte upp förrän halv 11 och sen har jag passat på att städa och vi har kastat ut gamla mattan och lagt in den nya. Den är inte speciellt snygg så det var tur att den var billig, haha! Inser dock att det inte ser bra ut med mattan tillsammans med våra gardiner eftersom även gardinerna är mönstrade men i ett helt annat mönster. Funderar på om jag ska leta fram ett par vita gardiner som jag vet att vi har i förrådet och hänga upp dem istället. Tror jag ska göra det så jag slipper störa mig på det mer...

Sen har vi lekt med Adam på lekfilten, gått en långpromenad hela familjen och när vi kom hem badade vi A och nu har jag precis ammat och lillprinsen sussar sött efter att ha varit vaken i flera timmar. Tror att han är vaken mycket mer än vad bebisar brukar men det tycker jag är jättebra för han är så söt så man nästan dör när han tittar på en och ler eller grimaserar när man pussar på honom eller blir förbannad när han inte kan lyfta huvudet när han ligger på filten på golvet. Vår lille prins!


Han har ett lite mysko uttryck, haha, men han älskar faktiskt att bada!

Nu ska jag passa på att tvätta några maskiner och sen ska jag mysa med mina snuttisar resten av kvällen.

Imorgon är det P's sista dag hemma, han börjar jobba igen på fredag, så då ska vi passa på att åka någonstans där det finns H&M eller Lindex för jag måste köpa fler amningslinnen och några amningsbh:ar... Ska se om vi kan få tag på en amningskudde och en mjölkuppsamlare också.
Sen ska jag träffa Veronica på kvällen och gå en promenad. Trevligt!
Postat av: Caroline

men vad han e söt. Har nog aldrig sett en sån blond bebis men det var väl väntat med dom generna:) Tycker du verkar väldigt aktiv måste jag säga, hade det varit jag hade jag nog varit betydligt latare;) kram!

2009-01-28 | 20:40:54
Postat av: Lotta

Hej Louise!

Stort grattis till Adam!!! Vad söt han är!

Såg att du vill ha en amningskudde. Jag har en "rätt start" (tror jag det är) som jag nästan aldrig använde, då jag tyckte det funkade bättre med vanliga kuddar. Roger har velat slänga den länge, men jag har väntat på någon jag kan ge bort den till. Hör av dig om du vill ha den.

Kram Lotta (myrstacken)

2009-01-28 | 20:59:31
URL: http://www.golfbaby.se
Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]-

Nej men söötnosen:) Han är bra underbar er lilla prins:)

2009-01-29 | 04:35:01
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/
Postat av: Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton]

Adam är väldigt lik dig tycker jag :)

2009-01-29 | 14:13:50
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Clara - Pussit ♥

men gud vad söt! När är han född? :D

2009-01-29 | 14:52:14
URL: http://pussit.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: