2009-01-09
12:03:37

Tyck synd om mig!

Jag har precis pallat mig upp ut sängen. Var iofs uppe en sväng i morse och gick ut med hundarna och gav dem samt åt själv frukost men sen gick vi och la oss igen. Haha, varför inte lixom?! Barnmorskan sa att jag ska passa på och vila och så fick jag ett sånt passande sms från Mikaela imorse också, att jag ska passa på att sova och äta choklad, så varför inte lyssna på goda råd?!

Idag tänker jag ha en till "tycka synd om mig själv-dag"...
Jag har laddat upp med godis, päronsaft och clementiner.

Nu ska jag bara gå en sväng med hundarna och sen bänka mig i soffan.



Helgen kan bara bli bättre än de här två sista dagarna har varit. Snutten är ledig så då kan vi hitta på saker tillsammans. Allt blir så mycket roligare då.
Postat av: Des

Åhh guuuud va goood din godisskål ser ut... saknar lösgodis som in i hel&%e...:p

När hade din lille pojke tänkt att ploppa ut igentligen?

2009-01-09 | 12:32:33
URL: http://desiii.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag tycket jättesynd om Dig älskade Louise!! Men den som väntar på nåt gott... Och jag längtar - förutom efter Honom - också efter att få ta hand om Gizmo och Cindy ett par dagar eller så... Kryper det i benen får Ni gärna hälsa på i helgen, ska bara tvätta och städa bort julen... Kramar

2009-01-09 | 14:06:40
Postat av: Kim

Vilken himlans god godisskål....gud vad godissugen jag blir:-)



Jag som varit så himla duktig o inte ätit godis på jättelänge bara klämt i mig apelsiner o var iförrgår ute på promenad i 3,5 tim o sen gick jag på ett friskis pass här vid oss:-)



Jag ska ta mig en apelsin nu o hoppas godissuget går över:-p



Vi ses på tisdag, ha det så bra!!



Kram

2009-01-09 | 15:07:48
Postat av: Marianne

tycka synd om

2009-01-09 | 16:36:07
Postat av: Angelica

Hej gumman!

Hoppas godiset gör dig på bättre humör :) Jag är inne på din blogg typ 40ggr per dag känns de som, så glöm inte att mobilblogga när de är tajm! Känns super spännande!! Saknar dig, tycker vi ska köra en okt-06 reunion i vår när uteserveringarna öppnar! puss

2009-01-09 | 17:48:49
Postat av: Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton]

Jag tyckte inte att övertiden var så jobbig faktist. jobbigast var nog när alla ringde å smsa hela tiden å frga om bebben kikat ut än ;Pn ja stängde av mobilen å va lika glad för det :)

2009-01-09 | 18:52:04
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Helt rätt!

Guuuud va gott de såg ut. Själv ska man gå ner dom sista kilona man drog på sig under graviditien... Så inge gott här inge....



Urk!

2009-01-09 | 19:31:05
URL: http://minaunderbara.blogg.se/
Postat av: Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton]

Maggn håller ja på oxå :)

2009-01-09 | 21:09:34
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Veronica

Jag lider med dig! :-) Hoppas de känns bättre nu.. hoho. Synd att det är så grymt mycket dåligt på tvn på dagarna.. beroende på vad man har för kanaler givetvis ... Hundarna måste tycka att det är döömysigt

2009-01-09 | 22:05:28
URL: http://vaf.blogg.se/
Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]-

hehe nå vad tyckte du om Lets Dance?:)

2009-01-10 | 08:45:26
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/
Postat av: julia

fasen vad sugen jag blev på godis!!!

2009-01-11 | 01:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: