2009-01-04
20:12:34

Snart 5 januari...

Dagen då vi hoppas att lillen ska titta ut. Ända sen jag blev gravid och det blev uträknat att förlossningen ska ske i januari (21 januari vid första uträkningen) har jag hoppats att han ska titta ut på min pappas födelsedag, den 5 januari. För varje gång jag har gjort ultraljud har det sedan närmat sig mer och mer, vid första ultraljudet blev jag framflyttad till den 18, vid andra till den 12 och vid tredje, rutinultraljudet, till den 8. Så det är ju inte helt omöjligt att han kommer imorgon. *Hoppas*

Så hjälp till och håll era tummar för att jag vaknar upp med smärta i natt! Söta Veronica har hållt sina tummar för den 5:e superlänge nu så då kan alla ställa upp och göra det några timmar tycker jag. Hihi!

Postat av: Nybliven mamma

ååh men tack tack =)

2009-01-04 | 20:30:25
URL: http://thestoryinside.blogg.se/
Postat av: MArre

håller tummarna!

2009-01-04 | 20:34:01
Postat av: Kim, Wiggo & Tilde

Vi håller våra tummar för er gumman hoppas hoppas, sen får vi se till o ses snart igen:-)



kram

2009-01-04 | 22:38:29
Postat av: Mikaela

Tvätta fönster ;) Gå i trappor!

Så ska du se att han tittar ut snart...



Just tvätta fönster sägs va riktigt effektivt hehe.



Håller tummarna

2009-01-04 | 23:25:33
URL: http://minaunderbara.blogg.se/
Postat av: Maria

Vi här hemma håller tummar och tassar för att plutten ska titta ut imorgon (idag).

Det är ju min födelsedag och allt så jag hoppas precis som din pappa att han/hon vill komma då :)



Och Massa grattis till förlovningen!!



Kram!

2009-01-05 | 03:41:58
URL: http://marialindmark.blogg.se/
Postat av: Mamma / Snart Mormor

Hej Louise o Petter! Jag håller tummarna så gott det går här på jobbet!! Och en sak till: när det är dags så glöm inte att lägga fram de varma "kläder" som småsnuttarna ska ha på sig (hundarna alltså) nu när det är så kallt! När Du föddes hade det precis blivit fullmåne och då sade barnmorskan att då blir det många födslar.... Ska man tro på det så kommer lillgrabben nu på söndag den 11 januari!! Kramar i massor från mamma

2009-01-05 | 09:17:12
Postat av: Louise Caroline

Mamma-Åh, vad spännande! Då kanske det blir på söndag då! :) Ska komma ihåg att lägga fram kläder, det är bara Cindy som behöver. Gizmo verkar faktiskt inte frysa alls förrutom lite om tassarna och de är ju svåra att värma. :) Kramar

2009-01-05 | 11:02:26
URL: http://louisecaroline.blogg.se/
Postat av: Zatu

ååh så söt bild =)



WWW.ZATU.BLOGG.SE

2009-01-05 | 12:12:47
URL: http://zatu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: