2009-01-15
21:38:13

På G?

Hmmm... Jag funderar lite på om det är förlossning på G. Kan visserligen vara förvärkar också men jag hoppas, hoppas att det inte är det. Att det är på riktigt och att det är på G.

Idag har slemproppen succesivt lossnat (iaf en del av den) och jag har haft molande värk i magen och ryggen större delen av dagen. Runt 16-snåret blev värken mer specifik, även om den kom väldigt sporadiskt... Sen efter nån timme återgick det till molvärk igen men nu sen ett par timmar tillbaka är det mer specifikt igen. Starkare än förrut också men värkarna håller bara i sig i ca. 15-30 sekunder och kommer med ca. 15 minuters mellanrum....
Ja, vi får väl se. Även om det bara är förvärkar så känns det ändå skönt att det händer någoting! Ett steg i rätt riktning.

Undrar om man vågar hoppas att han kommer ut innan helgen är slut iaf?! *Håll tummarna!*
Postat av: Mikaela

Jag har haft på känn länge att den 16.e händer de något. Jag trodde Madde skulle få sin knodd då (hon håller inte med)... varit helt säker men de kanske är du som åker in i morgon! Hehe Håller tummar och massa lyckokramar inför förlossing. De är de underbaraste som man kan vara med om!!



Kram

2009-01-15 | 21:55:45
URL: http://minaunderbara.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Hej!

Har läst din blogg ett tag nu och ville bara önska er lycka till :)

Ni har något helt otroligt framför er och en förlossning är bland det häftigaste man kan vara med om!Jag är riktigt avundsjuk faktiskt!

Som sagt,lycka till!Kram från oss

2009-01-15 | 22:14:58
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Förresten,ett tips:Ta en panodil,en varm dusch och använd en vetekudde på magen om du har en sådan.Avtar inte värkarna då kan du lita på att det är på G :)

2009-01-15 | 22:16:25
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Lilian

åhh va spännande att det händer nått för din del.

här är det fortfarande lungt som i graven..

jag kommer föda på mälarsjukhuset..

vilket jag är himla nöjd med.. men när jag läste från a till bebis.. den boken ann söderlund och hanna nånting.. så var anns marddrömsförlossning att föda på mälarsjukhuset.. vet inte varför.. förmodligen för att hon vill föda i sthlm.. men ändå. kul att höra när man själv ska föda där. hehe :)

2009-01-15 | 22:17:19
URL: http://lillzan.blogspot.com
Postat av: julia

jaaa ,jag håller tummarna på att bebisen är påväg!!!!<3

2009-01-15 | 22:19:19
Postat av: Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton]

spännande :Phåller tummar å tår att det är på g nu å att allt går bra :D

2009-01-15 | 22:27:58
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Marianne

gud va spännande!:D hoppas hoppas hoppas

2009-01-15 | 23:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: