2009-01-11
14:03:50

Nu ska glada julen ut...

Nu har jag plockat bort alla julsaker. Vi hade iofs inte speciellt mycket men det som fanns är nerplockat och lagt i förrådet tills nästa jul.

"Dansar ut julen" med det här klippet från när Siz och hennes kompisar testar julfika och pratar om årets julklapp till deras skoltidning. Gissa vem som är min Siz?!

Postat av: Marie

Fin blogg! Så spännade att du snart ska ha en liten, jag håller med de råd du fått, vila och gör det som du gillar, snart kommer en tid med pyttelite egentid. Men jag var också less på egentid när jag väntade, nu är jag sugen på det igen;) Ibland i allafall och nu när jag inte ammar längre går det bra:)

2009-01-11 | 17:59:19
URL: http://lappurlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: