2009-01-13
14:06:08

Head2ToeBeauty

Har precis gjort en beställning från Head2ToeBeauty. Älskar nagellacken från Essie som de säljer för 4$ medans de här i Sverige ligger runt 2-250kr! Essies lack är superlätta att måla med, det går inte att få det fult. Tom fransk manikyr går på 2 röda med de här lacken!
Jag beställde två kritvita lack eftersom jag inte tycker nageltippen blir tillräckligt vit när jag målar med den jag har nu, valde Moon-Struck och Pearly White.

 

Beställde även schampo och balsam för blont hår, handskar (till bajsblöje-byten) och några hudkrämer från Creative Scentsations. Det är också ett märke jag totalt älskar! De doftar godare än parfym!

Bilder från head2toebeauty.com

Tyvärr var jag tvungen att ställa in dejten med Kim & co idag eftersom Cindy blev jättedålig igår. Hon var helt groggy, hade nästan 40 graders feber(!) och spydde flera gånger... Pluttan! Tror dock hon bara hade fått i sig nåt skit som hon hade hittat ute för nu på morgonen hade febern sjunkit till 37,5. Så det blir vila idag så är hon förhoppningsvis sig själv imorgon igen. Mitt lilla ...
Postat av: Lotta

Men va märkligt.

Pablo ligger inlagd på Animalen pga av feber och kräkningar..



Krya på lilla Cindy!

2009-01-13 | 14:40:34
URL: http://gyllensteen.blogg.se/
Postat av: Caroline

nämen stackars liten:( Hoppas hon kryar på sig snart:)

2009-01-13 | 15:14:20
Postat av: Veronica

Lilla Cindy. Hoppas hon blir helt bra snart! Vila och mycket vatten!

2009-01-13 | 15:22:10
URL: http://vaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: