2009-01-06
15:35:26

Grodprins

Haha, ni är väl knasiga! Inget BB än, bara inte haft lust till datorn förrän nu...
LOVAR att jag ska göra ett sms-inlägg när vi åker in!




När man har en riktig skitmorgon/förmiddag som jag hade idag, då är det tur att man har en fästman som vet hur han ska göra en glad. Han hoppade runt och lekte groda här hemma för att göra mig på bättre humör och jag höll på att kissa på mig av skratt! Haha, ni kan ju tänka er lixom! Sen lekte han kanin också och rynkade näsan och höll på, haha! Så söt! Hundarna tyckte också att han var superrolig.



Sen åkte vi ut till Lida (där det var galet mycket folk) och gick en långpromenad. Nu har vi precis fikat och jag är mitt vanliga glada jag igen. Skönt! Jag tycker inte om att vara på dåligt humör.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: